#Update Maart 2020



Ik ben er een tijdje uit geweest. Ik heb een drukke tijd gehad en ik zag het bloggen niet helemaal zitten. Maar ik begin weer inspiratie en zin te krijgen om dingen met jullie te delen. De updates wil ik proberen maandelijks bij te houden.

Momenteel zitten we middenin de coronacrisis. Gelukkig ben ik nog gezond en ken ik ook nog geen mensen die er last van hebben gehad. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt. Het leven staat even op zijn kop; ik ben leerkracht, dus ik moet wel veel werk doen, maar ik ben een stuk sneller klaar. Dat biedt mij mogelijkheden om te werken aan de doelen. Ik probeer elke dag de volgende dingen te doen:

  • Lezen
  • Bijbellezen of Bijbelstudie
  • Gezond eten
  • Sporten
  • Studeren
  • Opruimen
Mijn focus ligt dan ook op de doelen die hierbij horen. De doelen die nu even stilliggen:
  • Mijn rijbewijs
  • Zero Waste
  • Leerkrachtdoel
  • Plannen
Ik mis nog 1 doel in dit rijtje en dat is: ik ben rustig en pieker weinig. Die kan ik eigenlijk altijd en overal toepassen en dat doe ik dan ook :) . Maar dat is geen doel waar je makkelijk elke dag aan werkt.

En ik heb wat te vertellen:
- Ik heb 30 boeken gelezen (dat was de helft van mijn doel)
- Ik ben onder de 80 kg!

Wat biedt deze tijd voor mogelijkheden voor jou? Heb je meer tijd, of juist minder? Laat het weten in de reacties.


Reacties