#Lezen De boeken die ik gelezen heb 2

Wit-Gele Kruis


De Zevensprong - Leesbevordering in de klas

In november heb ik jullie verteld welke boeken ik allemaal gelezen heb. Ik geef je vandaag weer een nieuwe update, want inmiddels heb ik de 30 boeken gelezen die ik voor mijn doel wilde lezen!
De plaatjes staan niet direct naast het boek, dat past niet overal.


De Zevensprong - Tonke Dragt

bol.com | Het Rosie resultaat, Graeme Simsion | 9789024583768 | BoekenIk zocht een goed voorleesboek voor in de klas en ik wilde graag meer van Tonke Dragt lezen. Dit boek is wel een leuk boek. Ik weet niet of ik het echt zou aanraden, maar ik heb er wel met plezier in gelezen. 



Het Rosie Resultaat - Graeme Simsion

Dit is het derde boek in een serie van 3. Het beschrijft een man met (vermoedelijk) autisme. Het leest lekker weg en het zit veel humor in. Echt wel een aanrader.


Ik reis alleen - Samuel Bjork
bol.com | Ik reis alleen (ebook), Samuel Bjørk | 9789024565566 ...
Een heerlijke thriller. Ik vind dat deze man heel goed kan schrijven. Hij zet zijn karakters heel sterk neer, daar houd ik van. Het is spannend, er zitten plotwendingen en je blijft wel lezen. Gelukkig niet zijn enige boek, er volgen nog 2 boeken na dit boek. Ik vermoed dat er nog wel meer van hem gaan komen. 


Lampje - Annet Schaap

bol.com | Lampje, Annet Schaap | 9789045120379 | BoekenDit is het debuut van de bekende illustrator. Het is eigenlijk een kinderboek, al vind ik het niet voor elke leeftijd geschikt. Ik vond het als volwassene een heel goed boek om te lezen. Het heeft wat poëtische stukken erin zitten, maar het gaat niet ten koste van het verhaal. Het blijft heel lang raadselachtig en dat maakt dat je wilt doorlezen. Het is een sprookjesachtig boek. Ik vond het goed geschreven. Zeker een aanrader.

Voor wat hoort wat - Sophie Kinsella

bol.com | Voor wat, hoort wat, Sophie Kinsella | 9789044355772 ...Een recent boek van de schrijfster van Shopaholic. Ik had nog niet eerder een boek van haar gelezen, het is eigenlijk ook niet mijn genre. Ik vond het begin moeilijk doorkomen en vond het redelijk traag, maar dat komt ook omdat ik zulke boeken niet vaak lees. Het leest wel lekker weg. Ik vond het achteraf een leuk boek. 




Reacties