#10goals Intro

Hoi!
Ik ben Roos. En ik heb 10 doelen :)

Ok, nu iets uitgebreider. Ik ben Roos, momenteel 23 jaar. En ik heb op mijn 21e besloten dat ik 10 doelen wil halen voor mijn 25e. Het is een leuke uitdaging en ik voel al lang de behoefte om hier meer over te delen en tips te delen met jou.

Ik denk dat het belangrijk is om bezig te gaan met doelen, omdat je probeert meer jezelf te zijn, je talenten te ontwikkelen en je zwaktes te beperken.

Hieronder lees je:

  • Hoe deze blog is opgebouwd en wat je kunt verwachten.
  • Wat mijn doelen zijn.
  • Wie ik ben, uitgelegd aan de hand van mijn doelen.

In deze blog

In deze blog zie je wekelijks een update van hoe het met mijn doelen is gegaan. Dat is met vallen en opstaan, dus je ziet mijn falen en mijn successen. Ik wil daar zo eerlijk mogelijk over zijn (zonder mijn privacy compleet te verliezen natuurlijk :P).
Daarnaast zie je heel veel artikeltjes met tips van dingen die ik al heb geleerd tijdens mijn traject. Het gaat over mijn doelen specifiek, maar ook over doelen halen en persoonlijke ontwikkeling in het algemeen.

Ooit hoop ik dat iedereen zijn #10goals kan delen, dat het een merk wordt. Dat we elkaar kunnen helpen om ons te ontwikkelen, maar zonder druk en zonder veroordeling. Met lekker veel vallen en falen, opstaan en doorgaan.

Mijn 10 doelen

Lees voor mijn 10 doelen de blog doelen opstellen.


Dit ben ik

Je kunt me al goed kennen aan de hand van deze doelen. Mocht je nog wat meer over me willen weten, dan vertel ik dat hieronder:

Ik ben leerkracht zoals je ziet. k heb nu 1,5 jaar lesgegeven aan groep 7 en doe nu groep 6. Ik werk 5 dagen, en in september 3 dagen.

Ik ben heel erg chaotisch, zoals je kunt zien in al mijn doelen. Daar moet ik echt wat aan doen want het is echt irritant. Ik ben altijd alles kwijt. Ik zeg altijd: 'ik kan wel zoeken, maar niet vinden.' Zoeken doe ik heel vaak.

Ik kan wel goed leren, dus ik doe momenteel een master taal/dyslexie van 2 jaar aan het Windesheim in Zwolle. Ik kan dat gelukkig gewoon thuis doen.

Ik ben christen, dus ik ga naar de kerk en wil meer in de Bijbel lezen.

Ik vind het milieu heel belangrijk dus ik probeer daar veel voor te doen. Vandaar dat ik ook nog niet mijn rijbewijs heb :P

Ik ben nogal een piekeraar en nadenker, dat is soms wel heel irritant en maakt me soms onzeker en neerslachtig. Daar wil ik dus ook mee aan de slag.

En tja, dat gewicht, dat blijft maar terugkomen. Ik ben momenteel 79 kg (het was 84). Da's best veel, maar dat wordt minder!! Tenminste, daar gaan we voor.

Ok, nu weet je een beetje wie ik ben :)

Wat zijn jouw doelen? Laat het weten in de reacties.




Reacties