#Update 2 Week van 2 december 2019

Maandag 2 december

Ik ben vandaag druk geweest met het maken van routines. Ik heb in de zomer al wat routines opgesteld. Helaas is het me de laatste tijd niet gelukt om me daar goed aan te houden. Nu mijn full time werkperiode eraan zit te komen vind ik het toch wel fijn om dat weer op te pakken. Wil je hier wat meer over weten? Klik dan hier.

Het afvallen is ook goed begonnen. Ik heb al 3 stickers 😛. Wil je daar meer over weten, volg dan mijn aparte afval-update. Dus ook gezwommen en gezond gegeten

Dinsdag 3 december

Vandaag afgesproken met een vriendin, nu kan het nog. Daarna nog even voor de escape room bezig geweest die ik ga houden met Sinterklaas. 's Avonds ook gedanst, dat is wel goed voor de lijn 🙂.

Woensdag 4 december

Een drukke dag gehad op werk. Morgen Sinterklaas op school dus hard voor bezig geweest. Eind van de middag een skype voor mijn opleiding. 's Avonds rugpijn en hoofdpijn dus geen zin gehad om te zwemmen, was het wel van plan.

Donderdag 5 december

Wat een slopende dag op mijn werk. Ik was eigenlijk niet lekker, dus goed orde houden is dan heel moeilijk. Vooral als de kinderen zo druk zijn door Sinterklaas. Ook nog een surprise met confetti dus moest het lokaal stofzuigen, maar alle stofzuigers waren stuk. Aan het eind van de dag rugpijn, benauwd, duizelig en hoofdpijn. Niks aan.

Vrijdag 6 december

Na lang wikken en wegen besloten thuis te blijven. Helaas kan er in deze tijden niet voor vervanging worden gezorgd. Bij de dokter geweest voor de benauwdheid, maar de oorzaak konden we niet ontdekken. Waarschijnlijk spanning, voor full time werken enzo.

's Avonds nog wel pakjesavond gehouden, dat zag ik wel zitten. Het was erg leuk, de escape room was goed gelukt en het was een hele gezellig avond geweest.

Zaterdag 7 december

Wilko is jarig. Gezongen in de kerk. 's Avonds uit eten geweest dus het afvallen was niet geweldig. Verder ook niet veel gedaan voor mijn doelen ofzo.

Deze week heb ik niet heel hard aan de doelen gewerkt. Dat is eigenlijk wel jammer. Maar het kan ook niet altijd. De gekte van de dag gaat soms gewoon voor en dat is oké. Ik was zelf ook niet heel fit, veel pijn gehad. Op je grenzen letten is dan wel heel belangrijk. 
Toch kijk ik tevreden op deze week terug. Heb er lang naar uitgekeken en hard voor gewerkt. Blij dat het erop zit en leuke herinneringen aan overgehouden.

Nu komt de tijd van het full time werken en het afvallen. Weer 2 doelen: 
- ik geef les binnen de 4 sleutels (iets waarmee wij werken op school).
- ik weeg 70 kg of minder.

Ik houd je op de hoogte 😉.


Reacties