#Update 1: Week van 23 november 2019



In de update laat ik je weten hoe ik met vallen en opstaan aan mijn doelen heb gewerkt deze week.

Maandag

Ik had een lekkere dag vandaag. Ik heb heel veel taakjes gedaan, voor mijn werk en voor in huis. Ik heb het huis lekker opgeruimd, wekelijkse boodschappen gedaan, was opgevouwen en afgewassen.

Ik heb wel geluncht bij de Hema, misschien niet zo gezond. Maar ik gun mezelf nog elke week 1x Hema omdat ik binnenkort full time werk. Verder heel gezond gegeten!

Ik had eigenlijk ook module 4 moeten afronden voor vandaag, dat was mijn eigen deadline. Dat is me niet gelukt, morgen weer een kans.

Dinsdag

Prutdag gehad vandaag. Helemaal niks gedaan. 

Woensdag

Gewerkt vandaag. 's Middags de hele middag aan school gewerkt en mijn 4e module ingeleverd. Morgen heb ik ook nog een presentatie dus vandaag alles daarvoor afronden!

Ook nog lekker gelezen. Ik lees graag kinderboeken en volwassen boeken. Eigenlijk lees ik bijna alles, ook infoboeken enzo. Nu lees ik De Zevensprong van Tonke Dragt. Ook voor volwassenen een leuk boek!

Donderdag

Eigenlijk heb ik gisteren te lang doorgewerkt. Ik heb slecht geslapen van de pijn in mijn schouder (ik heb een schouderblessure die opspeelt bij stress). Ik heb wel mijn werk afgekregen, da's dan weer fijn.
Vandaag presentatie gehad voor mijn masterproject, die ging erg goed. Heel leuk om te doen.
's Middag lekker op bed gelegen (vanwege rugpijn) en gewerkt.

Vrijdag

Hele dag hoofdpijn gehad, maar wel goed gewerkt. 's Middags niet zo veel meer gedaan. Heb deze week wel heel goed gebruik gemaakt van mijn takenlijstje

Zaterdag

Vandaag al wel redelijk wat gedaan. Niet echt heel hard aan een doel ofzo, maar wel goed mijn takenlijstje gebruikt en afgewerkt. Wel vandaag begonnen met mijn afvalplan


Reacties